pieter-in-barcelona.reismee.nl

2de week Barcelona

Hallo allemaal!!

En welkom bij al weer een nieuwe blog over mijn tweede week stage lopen in Barcelona. ik moet nu al zeggen dat ik het fantastisch vind en het voelt alsof ik hier al maanden zit.

Maandag heb ik voornamelijk kantoor werk gedaan, ik moest van een collega de 'registration' en 'commision fees' uitrekenen en in een overzichtelijke excel bestand zetten

Dinsdag en woensdag waren dagen die bestonden vooral uit; Facebook checken, vragen verzinnen voor interviews, school werkzaamheden etc. maar woensdag avond hadden we een teamuitje. we gingen met het hele team; karten, bowlen en lasergamen. het perfecte kinderfeestje kan je zeggen. gelukkig was het enorm leuk en begon ik echt een goeie klik te voelen met mijn collega's.

Donderdag hadden we een viewing voor een nieuwe klant, we hebben hem een rondleiding gegeven door het appartement. en daarna de omgeving.

Vrijdag voornamelijk aan school gewerkt + beddengoed opgehaald bij appartementen om te wassen.

Ik vind het tot nu toe enorm leuk en ben van plan dat gevoel ook vast te houden, ik hoop jullie allemaal weer volgende week te spreken!

Adios!

Pieter

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!